hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|پاسخگویی به تماس‌های مردمی سامانه ۱۳۷ در ۴۸ ساعت

قم|پاسخگویی به تماس‌های مردمی سامانه ۱۳۷ در ۴۸ ساعت

رییس اداره ۱۳۷ شهرداری قم از پاسخگویی به تماس‌های مردمی سامانه ۱۳۷ در ۴۸ ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، ابراهیم خسروی با بیان اینکه ۱۳۷ سامانه مدیریت شهری است، اظهار کرد: این سامانه مجموعه ارتباطی شهروندان و زائرین کریمه اهل بیت(س) با مدیریت شهری قم است و نیروهای سامانه به صورت ۲۴ ساعته تمام درخواست‌های مردم را شنیده و ثبت کرده و در کوتاهترین زمان آنها را به واحدهای مربوطه ارجاع داده و پیگیری پاسخگویی آن را انجام و نتیجه را به مردم ارائه دهند.

رییس اداره ۱۳۷ شهرداری قم با اشاره به روند ثبت و پیگیری مشکلات مردمی در سامانه ۱۳۷ تصریح کرد: نیروهای سامانه ۱۳۷ تمام درخواست‌های مردمی در تمام موضوعات شهری اعم از خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، فنی و عمرانی و شهرسازی دریافت کرده و با نرم‌افزار پاسخگویی بلافاصله به حوزه‌های مربوطه ارجاع شده و حوزه‌ها موظفند طی ۲۴ ساعت پیام را بررسی کرده و پاسخ را ارسال کنند.

خسروی با تاکید بر اینکه بنا بر دستور شهردار قم موظفیم طی مدت کوتاهی نتیجه اقدامات را به اطلاع شهروندان برسانیم، گفت: نخستین تماس پاسخگویی قطعا تا ۴۸ ساعت بعد از تماس مردم برقرار خواهد شد و اگر مساله خطرساز و مهمی باشد بلافاصله پیگیری و پاسخگویی صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: برخی پیام‌ها چون پیام‌های فنی و عمرانی نیز کمی زمانبر بوده و بازخورد گرفته شده و اطلاع‌رسانی می‌شود که تا چه زمانی مشکل حل می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد